wtorek

Peeling myjący Joanna Naturia z kiwi + maść rumiankowa



JOANNA NATURIA PEELING MYJĄCY Z KIWI WYGŁADZAJĄCY



Według producenta rezultaty po zastosowaniu peelingu są następujące:
> Oczyszczona i odświeżona skóra
> Gładsza i milsza w dotyku
> Przyjemnie pachnąca.
Po użyciu stwierdzam, że skóra rzeczywiście jest ładnie oczyszczona i odświeżona, co do punktu drugiego, również się z nim zgadzam. Ogólnie nie używam peelingów, ale ten mnie zaskoczył, i chyba się do tego typu produktów przekonam. Peeling dobrze myje, wygładza skórę, jego konsystencja jest według mnie bardzo dobra, dzięki czemu jest przyjemny w użyciu. Niestety jak każdy produkt ma też jeden minus. Dla mnie minusem i to ogromnym jest jego zapach. Kompletnie nie ma nic wspólnego z kiwi, kojarzy mi się wręcz z zapachem antybiotyku - zawiesiny, który pije się zawsze u mnie w domu w czasie choroby... Więc podsumowując, dobry peeling, mogę go polecić, ja z pewnością kupię kolejny, ale zdecydowanie o innym zapachu ;)
Możecie jakiś polecić?

I jeszcze jedno. Zaczął się okres ciepłych dni, chodzimy w baletkach, szpilkach... A to czasami skutkuje w powstawanie pęcherzy i odcisków. Dlatego też chciałabym zaproponować Wam (jeśli jeszcze oczywiście takiego nie znacie ;)) niezawodny sposób pozbycia się ich w niedługim czasie. Chodzi mi dokładniej o zwykłą maść rumiankową, która ma właściwości wysuszające i błyskawicznie goi tego typu rany. Nie wiem, czy można kupić ją w aptece, gdyż w mojej jej nie było. Swoją maść kupiłam w sklepie zielarskim. Serdecznie polecam :)



Pozdrawiam, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz