czwartek

Avon Care, Protecting Lip Balm - Ochronny balsam do ust z olejkiem z pestek winogron i winaminą E



Ochronny balsam do ust z olejkiem z pestek winogron i witaminą E.



Produkt ten zakupiłam dosyć dawno, rok temu, albo i dawniej, i jak widać, służy mi do dzisiaj, chociaż wygląd pozostawia wiele do życzenia :) Ale muszę przyznać, że jest to najlepszy balsam jaki kiedykolwiek miałam. Dla mnie jest niezastąpiony zarówno zimą, kiedy usta są popękane od mrozu, jak i latem, kiedy potrzebują nawilżenia. Z pewnością dodatkowym atutem jest to, że posiada SPF 15. W domu się nie sprawdza, bo jednak z powodu zawartości olejku pozostawia nieco tłustą warstwę na ustach, a to nie do konca mi odpowiada, jednak na powietrzu tego nie czuję, i wtedy też sprawdza się rewelacyjnie. Jego pojemność to 4 g, i z tego co się orientuję, w katalogu 6/2012 jest od dostępny w cenie 5,90zł. 
  Tak więc osobiście mogę go polecić, ale to nie zmienia faktu, że nadal poszukuję balsamu idealnego :) 
  Jeżeli możecie coś polecić, piszcie :)
  Pozdrawiam, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz